Tasapainoa, tilaa ja rentoutta arkeen 

 

Apua Stressiin Joogasta -verkkokurssi

69€ omaksi ilman aikarajoitetta!

 

Helpota stressioireita ja tasapainota hermosto helpoilla harjoituksilla

 

MUKAAN KURSSILLE PÄÄSET TÄSTÄ!

Liikuntaeduilla voit maksaa myös suoraan sovelluksessa Joogakoulu Sanmayalle. Tällöin lähetä meille kuitti maksusta [email protected] ja saat tunnukset 48h sisällä.

Jaana

”Reilun viikon jälkeen voin sanoa, että mulle tää toimii! Huomaan, että mieliala on kohentunut ja illalla kun teen harjoituksen uni on parempaa. Harjoituksen aikana kyllä ajatus harhailee paljon (stressi) ja epäilen onko siitä hyötyä mut sitten lopputulos on kuitenkin hyvä ja mieli rauhoittuu selvästi. Toivon tunne on lisääntynyt. Tämä kurssi pelastaa meikäläisen kevään! KIITOS! 😭 ❤️”

Millaisista stressin oireista sinä kärsit?

 

Stressin epätoivotut oireet voivat ilmetä monella tavalla. Liiallinen stressi, oli se sitten positiivista tai negatiivista, aiheuttaa kuormitusta ja ongelmia, silloin kun se jää purkamatta.

 

Kuulostaako nämä tutuilta?

 

  • Aamuisin väsynyt ja tympääntynyt fiilis

  • Heräilen öisin, eikä uni meinaa enää tulla

  • Mielessä pyörii tulevat hoidettavat asiat

  • Keho käy yölläkin ylikierroksilla

  • Pysähtyminen tuntuu vaikealta, enkä osaa ”vain olla”

  • Kärsin toistuvista päänsäryistä ja niska-hartiaseudun kivuista

  • Ruuansulatus ei toimi kunnolla

  • Olen usein ärtynyt ja hermot on kireällä

  • Tuntuu, että koko ajan on hirveä kiire

  • Ajatus ei kulje kunnolla ja unohtelen asioita

  • Kalenteri on tupaten täynnä ja ilman sitä ei pärjää

  • Keho ei palaudu, leposyke on korkealla koko ajan

  • Arjessa ei ole aikaa juuri huolehtia itsestä

  • Elämänilo on vähän kateissa, arki tuntuu liian usein selviytymiseltä

 

  

Tiesitkö, että on olemassa harjoituksia, joilla voidaan purkaa juuri kehoon ja mieleen kerääntynyttä stressiä?

 

  • Tutkimusten mukaan jooga-, meditaatio-, ja hengitysharjoitukset ovat toimivia ja hyviä keinoja purkaa elimistöön kerääntynyttä stressiä.

 

  • Harjoitusten avulla energia pääsee liikkeelle ja stressi poistuu.

 

  • Se mahdollistaa rentoutumisen ja tuo lisää energiaa sekä tasapainoa, rauhaa ja tilaa elämään

 

  • Apua Stressiin Joogasta -verkkokurssi on sinua varten, joka haluat helpottaa stressin oireita kehollisilla menetelmillä.

 

  • Kurssilla opit helppoja tekniikoita stressin purkamiseksi, jotka voit ottaa mukaan arkeesi.

 

  • 21 päivän kurssin saat omaksesi ilman aikarajoitetta! 💛

 

Mukaan kurssille pääset tästä hintaan 37€

Jenni

"Kurssin aloitusta edeltävinä päivinä koin stressitason nousua eräästä tilanteesta. Sen ratkettua, huomasin stressitilan olevan edelleen päällä. Heti kurssin ensimmäisen harjoituksen jälkeen jäin makaamaan lattialle ihanaan syvärentoutuneeseen tilaan. Pystyin olemaan kehossani ja huolestuneet ajatukset eivät enää tarranneet kiinni. On varmasti hyvä että on aikaa myös harjoitusten jälkeen nauttia niiden vaikutuksista kaikessa rauhassa."

KURSSIN HARJOITUSTEN AVULLA:

1



Tuet fyysistä terveyttä

  • Unen laadun parantuminen
  • Vastustuskyvyn vahvistuminen
  • Lihasjännitteiden helpottuminen
  • Energisyyden ja elinvoimaisuuden lisääntyminen
  • Verenpaineen ja sykkeen lasku/tasapainottuminen

 

2



Lisäät tunne-elämän tasapainoa

  • Mielialan parantuminen
  • Ahdistuneisuuden ja masentuneisuuden vähentyminen
  • Ihmissuhteiden parantuminen
  • Tunteiden hallinnan parantuminen

 

3



Selkeytät ajattelu- ja toimintakykyä

  • Keskittymiskyvyn paraneminen
  • Oppimisen tehostuminen
  • Muistin paraneminen
  • Luovuuden lisääntyminen
  • Uusien ideoiden syntyminen

 


✅ Harjoitukset purkavat stressiä kehosta ja mielestä sekä tukevat palautumista. 

 

✅ Harjoitukset tasapainottavat hermostoa ja hormonitoimintaa.

 


✅ Harjoitusten avulla kapasiteetti kohdata haastavat ja stressaavat tilanteet paranee.



✅ Harjoitukset ovat tehokkaita, helppo oppia ja yksinkertaisia.

Kurssille mukaan tästä!

Apua Stressiin Joogasta -verkkokurssin sisältö

 

✅ Kolme stressitasoa alentavaa joogaharjoitusta, jotka vaikuttavat hermostoon ja hormonitoimintaan

  • Hälytystilan poistaminen kehosta 35 min
  • Joogaharjoitus stressin purkamiseksi 20 min
  • Hellittäminen ja irtipäästäminen 21 min
 

✅ Erilaisia meditaatiota, jotka vaikuttavat hermostoon stressiä purkaen

  • Stressin poistaminen (hengitysharjoitus) 8 min
  • Rentoutuminen ja kehotietoisuuden vahvistaminen 15min
  • Turvan tunteen vahvistaminen (mielikuvaharjoitus) 15 min
  • Voimavarat ja virkistyminen (mielikuvaharjoitus) 15 min
  • BONUS: Mielipaikkaharjoitus 5min
 

Kurssin harjoitukset perustuvat

  • Kundaliinijoogaan
  • SJL-joogaan
  • Hypnoterapeuttisiin harjoituksiin
  • Tunnelukkoterapeuttisiin menetelmiin
  • Polyvagaaliseen teoriaan hermoston toiminnasta
 
Mukaan kurssille pääset tästä!

Tiesitkö, että meditaatio on tutkitusti tehokas apu stressinhallintaan? 🧘‍♀️

 
Kokeile tältä videolta yhtä kurssin hengitysmeditaatiota. Harjoitus purkaa stressiä kehosta ja mielestä, ja kestää vain viisi minuuttia! 
 
Meditaation avulla:
 
🙏 Mieli tyyntyy ja selkiytyy.
 
🙏 Luottamuksen ja turvan kokemukset lisääntyvät.
 
🙏 On helpompi olla aidossa yhteydessä itsen ja toisten ihmisten kanssa.
 

"Tällä hetkellä elämässä arvostan kovasti lyhyitä, tehokkaita harjoituksia. Ne ovat helppoja ottaa mukaan päivän hetkiin ja ehkä sopivatkin juuri nyt paremmin elämääni kuin se, että kävisin pari kertaa viikossa puolentoista tunnin yhteisharjoituksessa. Arvostan lisäksi rauhallista, selvää puhettasi, taukoja ja yleensäkin leppoisaa asennetta." 

Anne

Joogaharjoituksia

 

Opit kolme erilaista joogaharjoitusta, jotka purkavat stressiä ja jännitteitä kehostasi. Jooga lisää kehotietoisuutta ja auttaa siten myös mieltä hellittämään ja päästämään irti stressistä. Harjoitukset ovat helppoja eivät vaadi aiempaa kokemusta joogasta. 

 

Hengitysharjoituksia

 

Opit yksinkertaisia hengitystekniikoita, jotka auttavat sinua rauhoittumaan ja palauttamaan tasapainon stressaavissa tilanteissa. Yhteys luonnolliseen syvään hengitykseen on avain stressin lievittämisessä. 

 

Meditaatioita

 

Jokaisessa osiossa on palautumiseen tai voimavaroihin liittyvä mielikuvameditaatio, joka auttaa sinua lisäämään sisäistä turvantunnetta, lisäämään voimavaroja ja yhteyttä sisimpääsi. Meditaatio on tärkeä ja vaikuttava mielenhallinnan menetelmä. 

 

Kurssin sisältö

Mukaan kurssille tästä

 

Kurssin ohjaa Mia Ulvila yli 15 vuoden kokemuksella terapeuttisesti virittäytyneen joogan opettamisesta - kursseilla on mukana yli 5000 ihmistä, tule sinäkin!


 

Tutustu lisää Miaan
Video Poster Image

Palautteita Mian kursseilta


”

Tämä peruskurssi on elämäni paras valinta. Ohjaajana olet lämmin, ohjaat selvästi ja rauhallisen selkeästi. Äänesi on pehmeä, mistä jää miellyttävä kokemus.


-Mirja


”

Olen niin vilpittömän kiitollinen,  että löysin näiden harjoitusten pariin ja että niitä ohjaa aito välittävä henkilö. Energia ei koskaan valehtele❣️

Suosittelen lämpimästi kurssejasi muillekin
kanssakulkijoille, että hekin saisi kokea harjoitusten eheyttävän ja parantavan vaikutuksen😇


-Tiia


”

Joogavideot ovat ihanan rentouttavia ja tehokkaita! Äänesi on lempeä ja kauniisti eteenpäin ohjaava. Olen kiitollinen, että saan olla mukana näin kattavassa hyvinvointia tuovassa jutussa!
Hienoa, että vielä on aikaa kerrata videoita, huomata uusia vaikutuksia.

-Päivi

Haluatko sinäkin löytää elämääsi sisäistä rauhaa ja tasapainoa?

 

✅ Lähde mukaan Apua stressiin -verkkokurssille, joka tarjoaa monipuolisen lähestymistavan stressinhallintaan yhdistäen joogaharjoituksia, hengitysharjoituksia, tietoista rentoutumista ja erilaisia meditaatioita. 

 

✅ Stressaavan arjen keskellä on tärkeää ottaa aikaa itsellesi ja auttaa kehoa ja mieltä palautumaan päivän stressistä.

 

✅ Ilman palautumista ja stressin purkamista, stressi jää kehoon sekä mieleen ja kertyessään alkaa vähitellen kuormittaa tuoden mukanaan erilaisia oireita. 

 

✅ Apua stressiin -verkkokurssilla opit erilaisia keinoja purkaa stressiä kehosta ja mielestä.

 

✅ Harjoitusten avulla kehosi ei kanna mukaan päivän stressejä ja moninaiset oireet helpottuvat.

 

✅ Harjoitukset ovat lyhyitä ja yksinkertaisia, että voit helposti ottaa ne osaksi arkeasi.  

 

Apua Stressiin Joogasta -verkkokurssi 69€

 

 

Kurssi sisältää:

  • yksinkertaisia ja helppoja harjoituksia, joita teet videolla ohjatusti.
  • Harjoitukset eivät vaadi kokemusta joogasta ja soveltuvat lähes kaikille ikään ja kokoon katsomatta. 
  • Yhden harjoituksen tekemiseen menee alle 30 minuuttia, ja kun opit tekniikat 3 minuuttiakin riittää! 
  • Kurssin harjoitukset on huolella valittuja ja ne antavat sinulle hyvät eväät stressin säätelyyn joogan keinoilla.

 

Kurssin aloitus:

  • Saat kurssin käyttöösi heti onnistuneen maksun jälkeen (jos tunnuksia ei tule, laita viestiä [email protected])
  • Kurssi on Kajabi-alustalla, johon tunnukset ja kirjautumisohjeet tulevat automaattisesti maksun jälkeen sähköpostiisi
  • Kurssi on käytössäsi ilman aikarajoitetta vaikka lopun elämää.
  • Teet kurssia omassa tahdissasi, eikä se sisällä mitään aikaan sidottuja live-ohjauksia.

 

Maksaminen:

  • Voit maksaa kurssin verkkopankissa, kortilla, laskulla, mobiilimaksuilla ja liikuntaeduilla (Smartum, Epassi, Edenred).
  • Klikkaamalla alla olevasta napista pääset kassalle. Maksuntarjoaja on suomalainen Paytrail.
  • Kassalla laita ensin tietosi kurssin toimittamista varten ja sen jälkeen pääset valitsemaan maksutavan.
  • Mikäli haluat maksaa tilisiirtona tai maksu ei onnistu, laita viestiä [email protected] ja saat maksutiedot

 

Tyytyväisyystakuu:

  • Jos et ole tyytyväinen kurssiin, sinulla on täysi "rahat takaisin" -palautusoikeus 14 vuorokauden sisällä ostosta.
  • Ole yhteydessä meihin ja kerro, että haluat rahasi takaisin, niin palautamme maksusi.
  • Rahanpalautus ei koske liikuntaetuusmaksuja. Tällöin voit hyvityksenä vaihtaa tuotteen toiseen verkkotuotteeseemme.

 

Mukaan kurssille pääset tästä

Pitkään jatkunut stressi on haitallista monella tavoin. Yleisimmät stressin oireet ovat:

 

✅ Fyysiset ongelmat, kuten päänsärky, lihasjännitys, ruoansulatusongelmat ja unihäiriöt sekä immuniteetin heikentyminen.


✅ Sydän- ja verisuonitaudit, koska jatkuva stressi voi nostaa verenpainetta ja sydämen sykettä, mikä puolestaan lisää riskiä sairastua sydän- ja verisuonitauteihin, kuten sydänkohtauksiin ja aivohalvauksiin.

 

✅ Psyykkiset ongelmat, kuten lisääntynyt ahdistus ja masennus. Lisäksi stressi vaikuttaa myös päätöksentekokykyyn ja keskittymiseen.

 

✅ Painonhallinnan vaikeudet, kuten ylensyöntiä tai ruokahaluttomuus.

 

✅ Unihäiriöt, kuten vaikeus rentoutua ja nukahtaa tai unen laadun heikentyminen, mitkä vaikuttavat negatiivisesti sekä fyysiseen että psyykkiseen terveyteen.

 

✅ Ihovaivat, kuten aknen, ihottumien ja muiden ihotulehdusten paheneminen.

 

✅ Ihmissuhteiden kärsiminen, koska stressi lisää konflikteja ja vaikeuttaa kommunikaatiota.

 

✅ Työtehon aleneminen ja keskittymisvaikeudet, lisääntyvät virheet työtehtävissä ja jopa työuupumus.

 

Jooga, meditaatio ja rentoutumisharjoitukset ovat tutkitusti tehokkaista menetelmiä stressinhallinnan tukemisessa. Niiden avulla voidaan ennalta ehkäistä stressin haitallisia vaikutuksia.

 

Apua Stessiin Joogasta -verkkokurssin harjoitukset on huolella valittu juuri stressin helpottamisen näkökulmasta. Lähde mukaan nyt! 🧡

Olen Mia Ulvila,

40-vuotias kolmen lapsen äiti, elämän ruuhkavuosissa elävä, kiireen, stressin ja ylivirittäytyneisyyden kokemusasiantuntija! :D

 

Työni keskiössä on hermoston tasapainottaminen ja oman itsensä oivaltaminen mahdollisimman tehokkailla ja helpoilla menetelmillä. 

 

Joogatyöni on pohjautuu pitkälti terapeuttisesti orientoituneeseen näkökulmaan, jossa jooga on pikemmin sisäinen tila kuin mielikuva hankalaan ja vaikeaan asentoon väännetystä kehosta. Lähtökohtani on se, että jooga soveltuu kaikille, ikään ja kokoon katsomatta.

 

Hermostoni on ollut, ja on osittain edelleen, jatkuvassa stressi- ja hälytystilassa, minkä vuoksi olen lähtenyt etsimään keinoja rentouttaa mieltä ja löytää sisäistä rauhaa ja tasapainoa elämään. Olen aktiivinen ihminen, jonka täytyy muistuttaa itseään palautumisen ja pysähtymisen tärkeydestä säännöllisesti.  

 

Olen halunnut löytää helppoja keinoja, jotka olen voinut ottaa osaksi tavallista jokapäiväistä (joskus melko tuhtia) arkeani.

 

Pohjakoulutukseltani olen kasvatustieteen maisteri elinikäisen kasvun ja oppimisen koulutusohjelmasta sekä opettaja. Lisäksi olen kundaliini- ja SJL-joogaopettaja, hypnovalmentaja, NLP-practioner ja tunnelukko-ohjaaja sekä SE-terapeuttiopiskelija. Osaamista on kertynyt näiden ohella lukuisista ihmisen kasvua tukevista menetelmistä ja lyhytkoulutuksista.

 

Toimin yrittäjänä Hyvinvointikeskus Sanmayassa Seinäjoella ja joogan opettamisen lisäksi teen itsetuntemusohjausta. Työskentelen asiakkaideni kanssa henkilökohtaisesti ja pienryhmissä sekä järjestän hyvinvointiin ja itsensä tuntemiseen liittyviä kursseja ja retriittejä.

 

Olen ohjannut tuhansia tunteja joogaa säännöllisesti vuodesta 2009 ja satoja jooga-asiakkaita, kymmeniä retriittejä ympäri Suomen sekä ohjannut kymmeniä itsetuntemusasiakkaita löytämään elämäänsä selkeyttä ja rohkeutta olla oma itsensä. 

 

Tarjoan asiakkailleni helppoja, yksinkertaisia ja tehokkaita keinoja parantaa omaa hyvinvointia ja jaksamista tässä nykyajan kovassa sykkeessä.  Kursseillani on mukana jo yli 5000 ihmistä, tule sinäkin! 💛

 

Tarja

"Olin koko päivän selvittänyt vaikeaa asiaa ja huomasin asian jäävän mieleeni pyörimään, vaikka en pystynyt tekemään mitään enempää asian suhteen sille päivälle. Koin että koska harjoitukset eivät vaatineet sen kummempia valmisteluita ja ne sai tehdä yhdessä asennossa, oli niihin helppo osallistua stressaavan olonkin vallitessa. Harjoitukset olivat yksinkertaisia, tehokkaita ja ohjeita oli helppo seurata. Harjoituksen kesto oli myös riittävän lyhyt ja matalalla kynnyksellä osallistuttavissa. Erityisesti 8 minuutin 8-osainen hengitysharjoitus rauhoitti tähän hetkeen ja auttoi laskeutumaan päästä ja ajatusten myllerryksestä.

Tekis mieli vielä lisätä että nämä harjoitukset sopii tälläiselle ihmiselle, joka kokee olevansa niin stressin lamaannuttava ettei pysty paljon kehoaan liikuttamaan eikä liikkumaan ylipäätään mihinkään."

Usein kysytyt kysymykset

Älä anna stressin hallita elämääsi. Sijoita itseesi jo tänään!

 


 

Nyt on hyvä aika ottaa ensimmäinen askel kohti stressivapaampaa arkea ja saada elämään tasapainoa, sisäistä rauhaa ja tilaa. 
LÄHDE MUKAAN KURSSILLE TÄSTÄ